Vizija, strategija in poslanstvo

Poslanstvo

»Soustvarjamo podnebno nevtralno krožno gospodarstvo v industriji termoplastičnih polimerov z razvojem, izdelavo in trženjem kakovostnih, človeku in okolju prijaznejših surovin in izdelkov.«
Naše poslanstvo se izraža v celostnem pristopu k trajnostnemu razvoju, kjer združujemo tehnološke inovacije, okoljsko odgovornost in visoke standarde kakovosti. S tem prispevamo k razvoju industrije termoplastičnih polimerov, ki je skladna z načeli krožnega gospodarstva in podnebne nevtralnosti, ter hkrati zagotavljamo boljšo prihodnost za naše stranke, zaposlene in širšo skupnost.

Vizija

»Želen partner naprednim kupcem in družbi.«
Naša vizija pomeni, da želimo postati prvi izbor naprednim kupcem in širši družbi, ko gre za zanesljivega dobavitelja in strateškega partnerja. Želimo vzpostaviti in ohranjati odlične odnose z našimi strankami ter prispevati k trajnostnemu razvoju in napredku skupnosti, v kateri delujemo. Naš moto je “NAŠE IZKUŠNJE – VAŠ USPEH”.

Strategija

Strategija družbe Uteksol d.o.o. je usmerjena v nadaljevanje aktivnega širjenja in intenzivnega razvoja  programov za proizvodnjo termoplastičnih granulatov in ekstrudiranih profilov v tehnično zanimivih panogah.
S stalnimi investicijami v nove proizvodne  tehnologije ter stalnim izboljševanjem obstoječih tehnologij bomo zagotavljali pogoje za izpolnjevanje te strategije. Še naprej bomo investirali predvsem v opremo, infrastrukturo ter človeške vire ter tako zagotavljali napredek in rast podjetja. Nadaljevali bomo z izdelavo kvalitetnih zahtevnejših izdelkov ter izboljševali stabilnost kvalitete proizvodov in storitev. Ostali bomo čim bolj poslovno prožni na vseh nivojih delovanja ob spremljanju sprememb v našem ožjem in širšem okolju. Aktivno bomo delovali na področju trajnostnega razvoja in zmanjševanja vplivov našega delovanja na okolje.

NAJPOMEMBNEJŠE TOČKE NAŠE STRATEGIJE:  

  • aktivno delovanje na vseh področjih trajnosti,
  • poslovna prožnost na vseh nivojih delovanja,
  • širitev trga,
  • investicije v digitalizacijo proizvodnje,
  • aktivno širjenje in intenziven razvoj programov,
  • investicije v nove proizvodne tehnologije in stalno izboljševanje obstoječih.